Hogyan szerezhetsz új ügyfeleket és vásárlókat kiszámítható módon?

Ebben a blogcikkben szeretnék bemutatni Neked egy olyan rendszert, amellyel értékesítőként, valamint hálózatépítőként kiszámítható módon tehetsz szert új ügyfelekre / belépőkre minden egyes hónapban. Bemutatom Neked azt a legnagyobb hibát, amelyet a legtöbb vállalkozó elkövet, amikor ügyfélszerzésre kerül a sor. 

Megtudhatod továbbá, hogy melyik az a két dolog, amely jelen van a sikeres emberek vállalkozásában és hiányzik azokéból, akik folyamatosan kihívásokkal küzdenek. Illetve szó lesz arról az egyszerű és bizonyított 4 lépéses rendszerről, amely folyamatosan új érdeklődőket és ügyfeleket generálhat számodra.

Nagyon sok vállalkozónak az a célja, hogy elérje a havi 1 millió forintos szintet, ami elsőre távolinak és elérhetetlennek tűnhet. Viszont, ha szeretnéd megtapasztalni ezt, akkor azt javaslom, hogy olvass tovább, ugyanis egy olyan rendszert fogok Neked bemutatni, amellyel mindez megvalósítható.

Gázpedál effektus

A General Electrics cég egykori vezérigazgatója egyszer így fogalmazott a cégével kapcsolatban: 

„Amikor megnyomod a gázpedált ebben a cégben, akkor a kocsi elindul.”

A legtöbb vállalkozónál sajnos nem figyelhető meg ez a hatás, ugyanis ha egy ismeretlen vagy váratlan helyzettel találják szembe magukat, bizonytalanok lesznek, rengeteg kísérletezgetéssel, reménykedéssel telnek a mindennapjaik, és rájönnek, hogy a régen bevált módszerek manapság már nem biztos, hogy működni fognak.

Mivel nem rendelkeznek azokkal az eszközökkel, amelyekkel kiszámítható módon tehetnének szert ügyfelekre, nem tudják biztos talajon tartani a vállalkozásukat. Ez egyáltalán nem egyezik meg a gázpedál hatással.

A következő állítást kizárólag azok a vállalkozók mondhatják el magukról, akik rendelkeznek egy kiszámítható rendszerrel, amely bevonzza és lezárja az új ügyfeleket:

„Amikor megnyomom a gázpedált, akkor a kocsi elindul.”

Ha szeretnél többet megtudni arról hogyan építhetsz fel magadnak egy automata online érdeklődő szerző rendszert a hozzá tartozó hirdetésekkel együtt, akkor nézd meg az ingyenes online tréningem, amire a lenti gombra kattintva tudsz regisztrálni:

Kiszámítható ügyfélszerző rendszer:

Ez a rendszer célzottan olyan érdeklődőket generál, akik készek vásárolni és a Te célpiacodba tartoznak. Bármilyen költségkerettel működik, valamint bizonyított eredményeken alapul.

Biztos vagyok benne észrevetted már, hogy a vállalkozói világban az emberek a következő két kategóriába tartoznak:

„Próbálkozók”:

Ebbe a kategóriába tartoznak azok, akik néha keresnek egy kis pénzt, de a legtöbb esetben nem keresnek semmit, vagy akik túl sok időt szánnak a munkára, viszont nagyon kevés a megtérülés.

 

„Hasítók”: 

Azok az emberek, akik tökéletesen hasítanak, egyre több és több pénzt keresnek, vagyont építenek és egyre kevesebb időt foglalkoznak a munkával.

Felmerülhet benned a kérdés, hogy mi az, ami lehetővé teszi egyes vállalkozóknak, hogy milliókat keressenek, miközben mások kevesebbet keresnek, mint egy jól fizetett állásban, és anyagi gondokkal küzdenek?

Miután több száz vállalkozóval beszélgettem az elmúlt években, rájöttem arra, hogy a „hasítóknak” 2 dolog van jelen a vállalkozásukban, miközben a „próbálkozóknak” a 2 dolog közül csak az egyik van jelen az üzletükben, vagy a legtöbb esetben a kettőből egyik sem.

Az az igazság, hogy ha ezek közül mindkét elem jelen van a vállalkozásodban, akkor nagyon könnyűvé és kiszámíthatóvá válik havi 1 millió forintot megkeresni. A legkönnyebben ezt egy történettel tudom elmagyarázni, ahogyan a Wright fivérek anno feltalálták a világ első repülőgépét.

1903-ban nagyban zajlott a verseny, hogy feltaláljanak egy olyan repülőgépet, amely képes repülni. A legtöbb ember ebben az időszakban a motorok megszállottja volt. Azon ment a verseny, hogy ki tud minél nagyobb teljesítményű, minél szuperebb motort előállítani. Viszont teljesen megfeledkeztek a repülőgép aerodinamikájáról, nem tesztelték le, hogy maga a szerkezet képes-e a levegőben maradni. Ez garantált bukáshoz vezetett.

A Wright fivérek azonban máshonnan közelítették meg a dolgot. Amikor az egész világ a motorokra figyelt, a testvérpár a repülő aerodinamikájára és a szárnyakra fókuszált. Arra összpontosítottak, hogy egy olyan repülőt alakítsanak ki, amely első körben képes motor nélkül siklani, és csak ez után párosították össze a szerkezetet egy motorral. Ez a módszer sikerhez vezetett. Ezzel a Wright fivérek bekerültek a történelemkönyvekbe, mint a repülés feltalálói.

Ha szeretnél többet megtudni arról hogyan építhetsz fel magadnak egy automata online érdeklődő szerző rendszert a hozzá tartozó hirdetésekkel együtt, akkor nézd meg az ingyenes online tréningem, amire a lenti gombra kattintva tudsz regisztrálni:

Ma az online marketing iparág hasonlít a néhai „motor megszállottság” korszakához. Gyakorlatilag a történelem más formában, de megismétli önmagát. A legtöbb vállalkozó megszállottan keresi a legújabb forgalomforrást (például Instagram), és egyáltalán nem rendelkeznek egy olyan rendszerrel, amely az idegen érdeklődőket fizető ügyfelekké alakítaná. A legtöbben őrült megszállottsággal keresik a legújabb Instagram követő szerző stratégiákat, növelni szeretnék a lájkok számát az üzleti posztjaikon, vagy kutatják a legfrissebb Facebook hirdetési módszereket. 

A valóságban mindössze annyit csinálnak, hogy egy nagyobb és bonyolultabb motort próbálnak összepárosítani egy alapjaiban hibás repülőhöz.

Emlékszel, hogy korábban arról írtam, hogy a hasítóknak van kettő olyan dolog a vállalkozásukban, amellyel a próbálkozók nem rendelkeznek?

Engedd meg, hogy bemutassam Neked melyik az a két dolog, amelyek szükségesek a sikeredhez:

1. Magas minőségű és célzott forgalom, amelyet elérhetsz Facebook hirdetésekkel

2. Egy bizonyított online rendszer, ami ezt a forgalmat fizető ügyfelekké alakítja

 

Fontos, hogy a következő állítást jól jegyzed meg:

Ha nem tudsz pénzt fordítani arra, hogy megszerezz egy fizető ügyfelet, akkor NINCS vállalkozásod!

De akkor nézzük is meg, hogyan juthatsz hozzá pontosan egy olyan kiszámítható rendszerhez, amely új érdeklődőket, ügyfeleket és belépőket generál Neked folyamatosan és kiszámítható módon.

Csupán kettő dolog számít:

1. Új, előszűrt érdeklődők generálása automata módon

2. Tárgyalás a leendő potenciális ügyféljelölt érdeklődőkkel

A „hasítók” a vállalkozói világban több mint havi 1 millió forintot keresnek, valódi vagyont építenek és egy teljesen átlagos hónapjukban is könnyedén többet keresnek, mint mások a legjobb hónapjaikban. Ők azok az emberek, akiknek van egy kiszámítható ügyfélgeneráló rendszerük, és az utolsó forintig tisztában vannak a számaikkal.

Két kulcstényező van szó:

• Annak az ára, hogy megszerezz egy olyan érdeklődőt online, aki hajlandó Veled tárgyalni az ajánlatodról.

• Annak az ára, hogy megszerezz egy új fizető ügyfelet egy ilyen tárgyalás alkalmával.

Tehát egy olyan rendszerről beszélünk, amelybe ha befektetsz egy kis pénzt, akkor a rendszer másik oldalán olyan előszűrt, kvalifikált érdeklődők fognak hozzád jelentkezni, akik szívesen tárgyalnak Veled arról, amiben tudsz nekik segíteni.

Ahelyett, hogy olyan módszereket használnál, amelyek nagyon alacsony hatásfokkal működnek (például Te keresnéd fel az idegen embereket, vagy minden egyes nap posztolnál az összes közösségi média felületre), elkezdesz használni egy olyan bizonyítottan működő online rendszert, ahol pontosan mérni tudod a számaidat és tudni fogod, hogy a befektetett összeg hányszorosan térült meg Neked.

 
 

Ha szeretnél többet megtudni arról hogyan építhetsz fel magadnak egy automata online érdeklődő szerző rendszert a hozzá tartozó hirdetésekkel együtt, akkor nézd meg az ingyenes online tréningem, amire a lenti gombra kattintva tudsz regisztrálni:

Hogyan is néz ki egy ilyen rendszer?

• Megfelelő célzott forgalom generálása Facebook hirdetések által

• El kell tudni érni a számodra ideális célközönséget a megfelelő üzenettel, amely átüti az ingerküszöbüket és önszántukból jelezni fogják Neked, hogy szeretnének többet megtudni a termékedről, vagy az ajánlatodról.

Ezt a következő módon tudjuk elérni:

• Meg kell szólítani a leendő ideális ügyfeled és úgy kell beszélned a fájdalmairól gazdag és élénk részletességgel, mintha csak kitéptél volna egy lapot a személyes naplójából.

• És…el kell hinnie Neked, hogy megoldást tudsz nyújtani a problémájára.

Miután felkeltetted a figyelmét, be kell bizonyítanod, hogy meg tudod oldani a problémáját azzal, hogy a probléma egy kis részét ingyenesen megoldod neki például egy rövid, ingyenes videó formájában. Ez után meg tudod őket kérni, hogy lépjenek Veled kapcsolatba, ha szeretnének több segítséget kapni Tőled. 

És mi a legjobb ebben az egészben?

Részletesen látni fogod napi szinten, hogyan teljesít a vállalkozásod és az ügyfélszerzési törekvéseid. Meg lesz végre az a „gázpedál”, ami bármikor rendbe hozza a vállalkozásod, amikor csak szeretnéd.

Ahhoz, hogy mindez számodra is megvalósulhasson, nagyon fontos látni, hogy van egy négy tényezőből álló kód, amit jól össze kell tudni rakni.

Ennek a kódnak az első eleme az üzenet. A második eleme a marketing, illetve a célzási beállítások. A harmadik eleme a média, amelyen keresztül eljutsz az emberekhez. A negyedik, illetve az egyik legfontosabb eleme, az az online automata rendszer, amely az idegen érdeklődőkből előszűrt, kvalifikált érdeklődőket generál Neked. 

Ha mindezt jól csinálod, akkor ennek eredményeként elérheted, hogy legyen 5, 10, vagy akár 15 új ügyfeled minden egyes hónapban teljesen kiszámítható módon.

Ha szeretnél többet megtudni arról hogyan építhetsz fel magadnak egy automata online érdeklődő szerző rendszert a hozzá tartozó hirdetésekkel együtt, akkor nézd meg az ingyenes online tréningem, amire a lenti gombra kattintva tudsz regisztrálni:

Leave a Comment

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük